یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟ اینستاگرام دچار اختلال شد(۵ خرداد ۱۴۰۳) اولین داده‌های علمی تلسکوپ فضایی اقلیدس منتشر شد + تصاویر چین تا چندروز دیگر فضاپیمایش را در سمت پنهان ماه فرود می‌آورد اضافه‌شدن قابلیت ارسال استوری به عینک هوشمند Ray-Ban متا مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟
سرخط خبرها

ویدئو | گفتگوی کامل محمد دلاوری با مهرداد ابراهیمی در برنامه اصیل

  • کد خبر: ۱۸۹۱۹۰
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
  • ۲
ویدئو | گفتگوی کامل محمد دلاوری با مهرداد ابراهیمی در برنامه اصیل
محمد دلاوری در قسمت جدید برنامه «اصیل» که سراغ افراد تأثیرگذار در حوزه‌های علم و فناوری و کسب و کار‌های دانش‌بنیان می‌رود، این بار به سراغ مهرداد ابراهیمی، مديرعامل شركت توسعه نيروگاه‌های ديزلی «پارسيان» و همسر خواهر مریم میرزاخانی رفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، بعضی آدم‌ها آن‌قدر آرامند که دیده نمی‌شوند! باید ساعت‌ها بنشینی و عمیق تماشایشان کنی. باید با دقت به چشم‌هایشان نگاه کنی تا بفهمی چقدر برای مسیری که آمده‌اند، جنگیده‌اند! «اصیل» گپ‌وگفت‌های صمیمانه محمد دلاوری است با این آدم‌ها! آدم‌هایی از جنس موفقیت و پشتکار!

او در این مستند سراغ افراد تأثیرگذار در حوزه‌های علم و فناوری و کسب و کار‌های دانش‌بنیان می‌رود، کسانی که با انتخاب‌های درست و پشتکار و تلاششان به جایگاه‌های بالایی دست پیدا کرده‌اند.

مهرداد ابراهيمی کیست؟

مهرداد ابراهيمی، مديرعامل شركت توسعه نيروگاه‌های ديزلی «پارسيان» است. این شرکت در زمینه تأمين نيروگاه‌های برق ديزلی و گازی فعالیت می‌کند و در اولین کنگره سراسری نشان شایسته ملی، به عنوان برترین برند صنعت برق ایران نشان شایسته ملی صنعت برق را دریافت کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
0
0
واقعا از دیدن این برنامه لذت بردم و بسیار تامل برانگیز بود... سپاس بسیار از جناب دلاوری و آقای مهرداد ابراهیمی
عاطفه شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
0
به شدت دیدنی، شنیدنی و تامل برانگیز
بعد از دیدن این برنامه، همگی اهل خانه حس خوبی به خودمان، وطنمان و متخصصان متعهدمان پیدا کردیم. ممنون از تهیه این برنامه .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->